vrijdag 11 mei 2007

DJ Wimovic in da house!

Goed, ik kan hier de eerste dagen niet meer stuk. Gisteren een feest georganiseerd hier in Dýdy Baba, de bar-dancing vlakbij de universiteit, en het was een doorslaand succes. Daar had ik stiekem al op gerekend, maar het blijft natuurlijk altijd de vraag hoeveel mensen er komen opdagen. Het overtrof echter alle verwachtingen. Het was karaoke avond, officieel the Sing-A-Long Party genaamd. Dus mijn kerncentrale (insiders weten dat dit mijn dierbare computer is) aangesloten op de beamer en vervolgens de lyrics op het grote scherm, een beproeft recept dat gisteren helemaal aansloeg! De eigenaar was zo enthousiast dat hij de hele avond bleef, op het laatst was hij nog bezopen ook. Hij wilde gelijk een nieuwe datum prikken voor een feestje als deze. En al die superenthousiaste reacties - gisteren, maar ook vandaag - zijn de beste waardering die je kunt krijgen... al waren de gratis drankjes die ik van de uitbater kreeg ook niet mis: cuba libre, mojito... vervelend hoor!

Het leuke was dat, toen ik rond een uur of kwart over één vanmiddag naar de mensa ging om daar te eten, een hoop mensen spraken die erg enthousiast waren over het feest. Of ik het alsjeblieft nog een keer wilde doen was de meest gehoorde reactie. En daar doe je het voor! Maar de sfeer was dan ook echt top en uiteraard 'zongen' de mensen die het hardst riepen absoluut niet te gaan zingen na een paar biertjes vrolijk mee! En aan het eind van de avond werd ik zelfs gejonast, DJ Wimovic had het helemaal gemaakt.

Nu is het zaak beide benen op de grond te houden... Grapje natuurlijk, het was gewoon een erg vermakelijk avondje! Voor de rest heb ik nog niet heel veel te melden, behalve dan dat ik gisteren mijn eerste presentatie had (inderdaad, die eigenlijk al een week eerder had moeten plaatsvinden) en dat dit erg goed ging. De docente was erg tevreden! Voor komende week staan er drie presentaties op de agenda, dus dat wordt even doorwerken voor me... maar dat mag ook wel een keer. Tot mijn volgende post!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

DJ Wimovic is the best....great party...sing@long party one more time....please WIM!!!!!!!
But it would be great if i would undstend Dutch language...and your writting...but you will translate it for me...hehe
Ninca

Anoniem zei

He Wimpie!

Gaat goed zie ik! Leuk man.

Zeg nog tips voor onze vakantie in Tsjechie? Hoor dat graag van je.

Greets to Ninca

DJ Freddie M.